·   +38(073) 029-09-01      +38(067) 377-38-27

Ганна Бовсунівська

физика

Школа- не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи — виховання здібностей.

В. О. Сухомлинський

 

Мрією всього мого життя було стати вчителем. Чому саме вчителем? Вчитель – це не просто високоосвічена людина, а, насамперед, той, хто вміє передати свої знання іншим, пояснити незрозуміле, знайти ключ до здібностей кожного учня . Учитель — головна фігура педагогічного процесу. Його особистий приклад — могутній фактор виховного впливу. Завдяки спілкуванню з учнями вчитель виховує їх не тільки словом, а й всіма якостями своєї особистості. Діти, говорив Л, Толстой, переймаються прикладом у сто разів сильніше, ніж найкрасномовнішими і найрозумнішими повчаннями. Вони (особливо це стосується дітей молодшого віку) копіюють учителя, наслідують його на кожному кроці. Вплив авторитетного педагога на учнів залишає свій відбиток на все їхнє життя. “Золотим правилом” науки виховання вважав К.Ушинський тезу: “Вчителеві треба бути таким, якими він хоче бачити своїх вихованців.

Ще з років навчання в педагогічному ліцеї, я безмежно закохалася в такі науки як фізика та інформатика. Продовжуючи своє навчання в ЖДУ ім. Франка я почала приймати участь в олімпіах. І завдяки отриманим перемогам моє бажання вивчати ці науки було все глибше і глибше. Як на мене, фізика та інформатика це одні з найважливіших наук. За допомогою фізики люди дізналися, що таке блискавка, грім, світло, дощ. Чому річки замерзають взимку, чому дозрілі плоди падають з дерев. Навіть політ птаха – це опис фізичного процесу. Фізика – це саме життя, сама природа. Сьогодення і новітні технології диктують нам нові правила, тому знання з інформатики відіграють важливу роль в нашому житті . Основне моє завдання – закохати учнів в ці прекрасні та сповнені загадками науки .

Залиште ваші контакти і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом